Ogólnotematyczne Siłownia

Jak utrzymać formę?

Czy Twoje noworoczne postanowienie wiązało się ze zdobyciem kondycji? Jak wygląda Twoje postanowienie? Zamknięcie nie ułatwia sprawy i możesz mieć problemy z aktywnością.

Rozmawialiśmy z ekspertami z Shakti Himalaya, którzy przedstawili 7 sposobów na utrzymanie formy, gdy utkniesz w domu. Ich wskazówki wykraczają poza standardowe pomysły na trening w domu i rozszerzają codzienne czynności, które już wykonujesz, aby być w formie.

1) Voga Mieszanie jogi z vogue’m

Voga to trening power posing inspirowany tańcem współczesnym, jogą i modą. Z wieloma klasami online do wyboru, Voga poprawi twoją pewność siebie, postawę i pomoże ci utrzymać zdrowie przez cały czas blokady. Każde zajęcia są wysoce wystylizowane i ekspresyjne, ustawione w rytm muzyki house z lat 80-tych i zaprojektowane tak, aby wzmocnić pozycję. Połączenie kultury klubowej Ibizy i kultowego magazynu Vogue, opisują siebie jako „haste couture fitness”.

2) K- Kardio K-pop (koreański pop)

K-Kardio to gatunek muzyki popularnej pochodzący z Korei Południowej. Wykorzystując melodie, które od razu wpadają w ucho, Jessica Lim stworzyła hasło K-Kardio, łącząc te chwytliwe melodie z własnymi domowymi treningami. Dzięki modnym ruchom tanecznym związanym ze słynnymi zespołami K-Pop, wszystko co musisz zrobić, to wybrać swoją ulubioną piosenkę, nauczyć się ruchów i ćwiczyć z Jessicą.

3) Twój inteligentny głośnik może być osobistym trenerem

Użyj swojego inteligentnego głośnika jako osobistego trenera Inteligentny głośnik to urządzenie do wydawania poleceń głosowych zintegrowane z wirtualnym asystentem, które może odtwarzać ulubioną muzykę, odpowiadać na pytania i kontrolować części domu. Dwie najpopularniejsze opcje to Google Home lub Alexa firmy Amazon. Istnieje jednak wiele opcji inteligentnych głośników dostępnych z integracjami związanymi z fitnessem. Oprócz treningów z przewodnikiem, możesz używać inteligentnego głośnika do ustawiania timerów dla powtórzeń, przypomnień o codziennym treningu i używania komend głosowych do sterowania muzyką odtwarzaną podczas treningu.

4) Wyciśnij pot z zestawem słuchawkowym do rzeczywistości wirtualnej

Ponieważ nasze rzeczywiste środowisko jest utrudnione z powodu COVID-19, dlaczego nie spróbować wirtualnej rzeczywistości (VR)? Ta technologia pozwala na odkrywanie i interakcję z wirtualnymi światami tylko poprzez noszenie zestawu słuchawkowego. VR może być zaskakująco fizyczną aktywnością, a wiele osób określiło nawet gry w wirtualnej rzeczywistości jako „ćwiczenia przez przypadek”. Czy to nadprzyrodzone, doświadczenie akcji lub fizyczny boks, VR jest fantastyczny, aby złagodzić nudę lockdown i uzyskać swój pot na.

5) Pokochaj prace domowe

Clutter free domy prowadzą do clutter-free umysły, które jest dlaczego to jest tak ważne, aby utrzymać się na szczycie prac domowych. Ale czy wiesz, że można spalić kilka poważnych kalorii przez utrzymanie się z regularnych obowiązków? W szczególności polerowanie, odkurzanie, ścieranie kurzu, mopowanie i zamiatanie świetnie wpływa na utrzymanie zgrabnych ramion, a pranie może poprawić Twoją elastyczność. Badania pokazują, że sadzenie w ogrodzie przez zaledwie pół godziny może spalić 243 kalorie, a koszenie trawnika – około 209 kalorii. Więc następnym razem, gdy czujesz się zestresowany i de-energised, popchnąć odkurzacz wokół każdego pokoju i wyciągnąć swoje narzędzia ogrodowe.

6) Zainwestuj w biurko do chodzenia

Siedząc cały dzień podnosi ryzyko poważnych chorób zdrowotnych, takich jak choroby serca, cukrzyca, udar, wysokie ciśnienie krwi, wysoki poziom cholesterolu i otyłość. Ponieważ wielu z nas pracuje w domu, codzienne dojazdy zostały wyeliminowane z naszego życia i siedzimy przez cały dzień bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Jeśli spędzasz więcej niż kilka godzin dziennie siedząc przy biurku w domu, pomocne może być aktywne stanowisko pracy, zwłaszcza jeśli trudno Ci robić przerwy. Rozważ zainwestowanie w biurko do nauki chodzenia – bieżnię i biurko połączone w celu zapewnienia ruchu podczas pracy. Alternatywnie, chodzić po pokoju podczas rozmowy przez telefon i podjąć regularne przerwy co 30 minut, aby rozciągnąć.

7) Zrób własne filmy fitness – tak naprawdę

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *